morgongympa och vattengympa

Ja det blev som planerat att jag var ut och sprang imorse, gud så skönt det var!
älskar känslan när man drar ner den friska luften i lungorna och sen när man kommer tillbaka hem känner man sig så frisk och stark.
sen ringde lilla sani till mig och skrek om att hon hade missat bussen, den enda buss som går från den lilla by som hon är bosatt i haha, oj hon var irriterad.
men inget att göra, fick klara mig utan henne idag :/
men imorogn är vi lediga så då ska vi väl hitta på äventyr juuuu.
på idrott hade vi bad och det var nå sjukt kul, vi körde vattengympa och grejer, helt sjukt drygt faktiskt, benen skakade när jag kom upp. Och Jon garvade åt mig hela tiden, shyssst lärare lixom... haha nej han är underbar faktiskt.




Vattengympagänget

ja jag ser slickad och sjuk ut men fan, bjuder, jag hade faktiskt kastat mig i för att jag skulle hinna va med innan jon knäppte kortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0