let it go for the night



trött och mör och rumpan värker, ucsh utfallssteg är inte att leka med haha! men det ger ju träning ;)
dagen har tillbringats med min familj, jag har hjälpt mamma på oasen och boel och py och jag var iväg till pärlan en sväng faktiskt och kikade och sen har vi vart ute och gått och köpt kebab och godis och sen hem och myst och sett på sagan om ringen.
mamma och pappa var utbjudna på middag så dom såg man inte röken av på hela eftermiddagen men nu är dom hemma och hade haft det så trevligt!
så det känns bra, känns som vi mår bra, även om py är lite sjuk :-)
nu ska jag gå och dra på mig natt-tishan och mysa ner mig i sängen, sköt om er!
Gnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0