you dont even know how hard it is, do you


igår var det väl rätt fint,  maggan och bertil och mormor och lars-gunnar och min lilla kusin kom, och så träffade jag douglas och VILJAM SOM JAG INTE HAR TRÄFFAT PÅ SUPERLÄNGE och ellen så då blev de en gla signe :-) 
sen var jag ut och sprang och sen var det fest så drog jag väl dit men det var ju inte så värst mycke folk och stod rätt still men det var väl ok iaf. sen blev ju inte kvällen så där super, om jag ska vara ärlig hade jag väldigt svårt att sova men sanna ringde och var snäll hehe sötennnnnn min. 
men det var igår idag är det en ny dag och den blire förhoppningsvis bättre ! 
sköt om er 
pusssssss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0