skjut mig

mmmmm känner lite så just nu vill bara gå och lägga mig i sängen och sova i några år eller så.
Festen igår var helt underbar, ååååh älskade älskade 9F mitt liv kommer inte att fungera utan er!
ucsh nej det känns så hemskt att lämna, jag kramade om alla hela tiden för jag var så lycklig att få vara där med dem. men det var verkligen helt underbart, alla släppte loss och kastade alla roller och var bara sig själva på dansgolvet, helt fantastiskt att se och att uppleva! nu är det en hel lång helg innan jag får träffa alla igen, lesssssengubbe. nej det är mitt liv att få vara med de jag älskar, jag skulle gå under annars.
Jag lovar att det kommer bilder någongång, det beror på hur snabbt sanna fixar med kameran och datorn.
nu ska jag träna till elevshowen, som by the way kommer bli såååå toppen!
ha en mysig fredag! :-)





haha, va ääääre emil?


Kommentarer
Postat av: SANNA NYHLIN

bilden :/<33333333333

2010-06-15 @ 13:43:49
URL: http://sannanyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0