plötsligt trasslade allt till sig

men det ska väl lösa sig det med precis som allt annat.
kilade ner till kyrkan för att kolla när Boel sjöng och träffade på sannas och min lilla fredddddi ! så vi lär väl gå och hälsa på han snart igen, annars blir de tår i ögat nej tänk så många fina människor man lär känna varje dag fast man knappt fattar det själv.
jaja De var jättefin sång och jag är stolt storasyster. Träffade även på min sånglärare erik men det blev bara ett snabbt hej och så såg jag birgitta också men henne hann jag inte ens prata med för jag sprang hem med pappa så att han kunde skjutsa mig till Micke som skulle hjälpa mig med musiken men det gick väl sådär och bajs men vi löser det hoppas jag iaf!
Sen så har min mobil mobbat ihop sig igen, suck jag vill bara ha en nyyyyyy! och min stereo funkar inte heller nej gud vad irriterad jag blir SKITSÖNDAG haha. Nej men jag längtar till imorgon, känns inte som att man är nyttig på söndagar man bara finns det är ingen skön känsla.
aa men sanna och jag hade väl humor igår och satt och asgarva på varandra typ vid tolv på natten, sånt som blir med sanna nyhlin.
nu ska jag sticka klart min halsduk som jag bara vill elda upp blääääääää :-):-):-)


ge mig den där lyckligkänslan igen nu tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0