PAPPAS DAG!

ja idag fyller pappa år så jag har vart och köpt presentttt! okej det är typ världens sämsta eftersom jag verkligen är kass på presenter, men han vet att jag älskar honom hehe :-)
ja sen så har jag väl suttit i cafeterian med oskar idag, trevligt! vi hade sönder en handske fylld med vatten så det spruta över oss och hela glovet och spisen men de va rätt kul jaaaaa :-)
mja sen har det väl inte vart så mycket mer, jag och douglas rockade på spanska muntliga provet och tyganalysen på slöjden gick väl också rätt bra, över förväntningarna iaf!
dagen har väl vart dryg också, känner mig allmänt seg men det går nog över efter att jag har sovit inatt!
nu ska jag gå och kika här lite :-)
hare bra vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0