PAPPA ÄR HEMMA!

JA NU ÄR MIN ÄLSKADE PAPPA HEMMA FRÅN SJUKHUSET! just nu ligger han och sover, jag ska knacka på snart och höra om det är nåt han vill ha.
själv sitter jag och dunkar musik, helt underbart skönt här hemma idag ! boel ligger väl och myser på sitt rum och mamma är inte hemma, så jag kan spela hur jag vill, helt kanon!
sen ska väl jag beställa biljetter till mig och sanna och ellen för vi bär av till uppsalai slutet av veckan, jippiiiiii ! :-)
ni får ha det så bra, sköt om er nu grymmisarrrrrr


Kommentarer
Postat av: kiss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEJ ,DU VILL INTE VETA HUR GLADER JAG ÄR!

jag har ju fan världens bästa och goaste kompis.shit ,du är såobeskrivligt jävla underbar så ja I LOVE YOU!ja vi kan fan börja garva mitt i en sitvation där vi är as arga på varandra eller om nåra andra är arga på varandra.ner fan ingen sanna utan signe!du gör fan mittt liv

2010-05-10 @ 17:48:12
URL: http://sannanyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0