lessenfis

ucsh, världens tråkigast sista blev det för mig. jag blev sjuk och var tvungen att gå hem, där slocknade jag direkt och ucsh jag var verkligen superdålig, jag som inte har varit sjuk alls nästan , så ska jag gå och bli stensjuk på just sista när vi hade planerat sånt massa mys.
men det blev det inget av, istället låg jag på soffan hela kvällen, så fort jag reste mig upp blixtrade det till i skallen, inga alvedon hjälpte. hemskt.
pappa och boel åkte ut till norsta så jag fick vara själv vilket var bra eftersom det blev lugnt och skönt och jag kunde vila upp mig ordentligt.
idag mår jag mycket bättre iaf, även om halsen gör ont och det låter rätt kul när jag pratar hehe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0