jesper är klassens sweetheart

helt sjukt bra vecka, ett antal vattenkrig och lite buttert och mycket glatt, helt kanon!
sanna och jag sprang väl ner och unna oss en kebab igår, sånt som vi gör ibland, hehe fetton kanske men vi njuter av livet!
ja sen igår så kom emil och hällde vatten över hela huvet på mig, han ska få igen så fort mitt finger är bra igen, vilken bästis han är! nej men ärligt talat det är galet hur kul man har med de där två grabbarna, vi är supergånget tycker jag nog, jag och sanna och bönderna!
ja juste mitt finger blev lite cuttat idag på vårdcentralen så jag går med en fet kompress, ser ut som jag har nåt livshotande typ hehe. dom skulle ta någe prover på min hud så då skar de bort från fingret, fett läskigt.
glömde nästan, jag och elenor är gifta nu ! hihi min grymma brud :-) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0