I'd rather be with you

nu har alla packat in sig i bilen farit ut till norsta, sanna med. alla utom jag :-)
så nu är jag ensam igen, och jag vet inte alls vad jag ska göra, så jag städar väl lite antar.
Kvällen med sanna igår var iaf jättebra och gud så skönt vi sov.
plus att jag fick träffa min älskade cecilia, gud vad glad jag blev!
bilder kommer nog sen när jag har fått dom av sanna, vi hade ingen kamera så vi tog med hennes mobil så jag lånar väl lite av henne när hon har slängt in dom på sin blogg och så får ni gå in på hennes om ni vill se alla :-)
nu ska jag ta och plocka undan lite här, när sanna har vart så snäll och städat mitt rum så tycker jag att då kan jag ju fortsätta hennes arbete med lite dammsugning och så.
hon är bäst min nylli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0