hej sanna nyhlin

SANNA NYHLIN i mitt hjärta vilken bruddd! vi har det bra vi, sitter i min stora tomma lägenhet och lyssnar på jontes grymmmmmmma musik :-)  nej fan det går inte att leva utan henne, hon är fan halva jag, som i torsdags när jag grät asmycket, då började hon gråta bara för att jag grät och så gick vi där i korridoren och grät och garvade åt allt i den konstiga sitationen, ja vi är knäppa tillsammans men vi går igenom allt tillsammans och finns där för varandra vi går igenom tårar som leder till asgarv till slut óch inte fan vet jag hur vi gör det men det mesta brukar bli bra tillslut.
det vart väl lite gråt igår men tillslut så vart det skratt iaf, allt var så sjukt men vi klarar allt tillsammans min nylle å ja.
imorse väckte jag väl henne och hon påstår att jag skrek när jag väckte na på hennes blogg men så fan heller jag viskade att jag hade gjort frukost om hon ville ha :-):-):-)
nu ska vi sova i solen hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0