- Kan man få lite ketchup? - Nej !

ja jag vart grundlurad (IGEN) på grillen idag. sanna garvade som sjutton.
Nu har vi iaf beställt fotot så det förstoras upp, känns fint, världens bästa 9F!
nu sitter jag och dunkar musik, som jag alltid passar på att göra när ingen är hemma, och smsar med min sannilur, sköööööönt kan ja lova.
ja och idag har det väl vart skit mest även om det var solstrålar som lyste upp dagen så har det vart ovanligt grinigt på ovanligt många tycker jag nog!
men såna dagar lär väl också vara för att man ska uppskatta de braiga. lite kul har det ju vart, med sanna finns det alltid ett asgarv på lur :-)

bjuder på en skabbig bild från när jag hade brunt hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0