now the lesson's learned,

I touched and I was burned

 sitter med inpackning i håret, lyssnar på music och har panikat lite på sanna för att hon ska uppdatera bloggen, jag blir så orolig när hon aldrig skriver nytttttttt :-)
dagen har väl varit fin, filmfestival idag med och pannkakor med glass i matsalen, götttttans.
Sen var jag ner på fritidset där jag ska jobba nästa två veckor och hälsade på och checkade läget, sanna följde med men ellen drog direkt till bion istället och höll platser så vi fick bra sikt hihi hon är snällllllller :-)
mmmm sen så blev de nå bus och sen va dagen slut skön tisdag helt klart. har väl storstädat här hemma och gjort rent och fint på mitt rum eftersom kungligheten sanna nyhlin kommer och sover här imorgon.

och när jag dammsög råkade jag suga upp mina vita fina spetstrosor, fråga inte hur jag lyckades jag bara gjorde det, lesssssenfacet på men det är väl bara att köpa nya, om man hade pengar vill säga, snyfffft :/
hahahaha sanna och ellen skulle väl säga nåt om att jag är dum i huvet här och sen skulle de krama om mig haha vilka vänner jag har helt underbara.

men nu ska jag ta tag i stickningen och sen blir det träna lite och bränna bort lite av alla pizzor som sanna och jag har käkat, nej förresten imorgon blir det pizza igen med klassen ucsh jag kommer rulla fram men det är det värt, vi ska till Hampus farfar och fixa vagnen till avslutningen, myssss med 9F min största kärlek.

ta hand om er fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0