klockarskolan

nästa vecka är sista veckan ucssssshhh! jag vill bara ta vara på den här sista tiden tillsammans och hålla alla minnen i hjärtat föralltid, jag kommer aldrig att komma över alla underbara, brustet hjärta föralltid. NEJ BARA STOPPA TIDEN !!!!!!!
spola tillbaka nåra månader och stanna där snälla gud.
fast jag ser fram emot sthlm så sjukt mycket men samtidigt vill jag bara att den dagen ska hålla sig borta, för det är sista dagen med alla nior sen är det hejdå och det skär i hjärtat bara man tänker på det!
hur många längtar efter att gå till skolan? Jag gör då det, på grund av alla underbara personer där som gör mitt liv, det är inte ofta man kan säga det om sin skola. nej stanna tiden stanna tiden stanna tiden!

jag ska väl städa upp här på mitt rum lite nu och checka vad klädseln blir imorgon, hoppas på fint väder solsken och varmt så jag bara kan njuta, solen är min lycka.

ha det finast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0