en oslagbar vänskap

sen behöver men inte så mycket mer, bara den där människan som får hela livet att lysa .
äh ni kommer ändå aldrig fatta, men hon är min solstråle som gör mig lyckligast och jag mår så bra i hennes sällskap! sanna fucking nyhlin

mm dagen har väl vart rätt kul haha eller inte. har sttit och glott och sen duschat, örnonen gör ont jävla förkylning!
vi ska väl äta lunch nu snart och sen ska vi ta och dra oss till gustafs och sen till borlänge. vädret är ju regnigt så då kan man passa på att handla lite så man kan vara ute sen när det är sol! 


You never did give a damn thing honey but I cried, cried for you
And I know you wouldn't have told nobody if I died, died for you



Kommentarer
Postat av: SANNA

å mer tårar älskling. du är oslagbar.vad jag älskar dig så sjukt,du är minm stora kärlek.asså du är den enda jag kan lita på och det är dig jag längtar tills att vara med.ingen annan,det är fan du och jag.

NEJ FINNS INGA ORD JUST NU UTAN BARA TÅRAR !men

JAG ÄLSKAR DIG MER EN NÅGON ANNAN. vi har våran vänskap sen skiter jag fan i allt.för du är den enda som inte sviker.

nej usch,tack gud för att du satt mig i närheten vid denna skyddande ängel som jag just skriver en kommentar till. Signe Nihlman <3

2010-07-04 @ 12:25:56
URL: http://sannanyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0