du kan låtsas så länge du vill

ute i tvättstugan och dunkar hästpojken som sanna har smittat av sig på mig med så jag har blivit helt beroende, och hänger upp tvätt och lallar med, hur skönt som helst hehe :-)
Har kutat runt och shoppat med sanna idag, skön dag överhuvudtaget men vi fick inte tag på bikinin vi ville ha så det får vi kolla efter på nätettttt för den är ett måste jag är helt desperat på den.
imorgon är det första dagen på fritidset, lagomt nervöst men jag ser fram emot det som tusan, det ska bli superroligt, två veckor med helt underbara barn, (har träffat många av dom eftersom jag praoade i en ettaklass i höstas)
så det blir jobb på förmiddagarna och sen hela soliga sköna eftermiddagarna lediga, gu va fint dä blir. ska höra  med ellen om det kanske kan bli en tur ut till skäve nån kväll får se hur vi gör :-)
jaja jag ska väl fortsätta hänga och sopa upp lite här, sköt om er kompisar!

de är grymmmans varmt


Kommentarer
Postat av: elenor

klart vi ska till bästa skäve!!!!

2010-06-15 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0