gör det inte krångligare än det måste vara

tjabba vänner
ännu en härlig dag på jobbet hehe, känns konstigt att skriva det där, för det känns inte riktigt som ett jobb, det är sjukt chilligt.
allt jag gör är att leka med barnen och fika och äta haha. Jag fick en jättefin teckning och en superfin tavla idag, av två små flickor, såna goa tjejer !
fick även en puss i armvecket och höra "jag är kär i dig" killar är sig lika vilken ålder de än är i !
har snurrat ett antal gungor och skjutsat på fart på cyklar och plåstrat om sår och gud vet allt jag har gjort, men det är roligt, det är det verkligen. skönt sätt att tjäna pengar på känner jag.

sen har jag rensat ur hela min garderob, önskar att jag hade tagit en "före" bild men det tänkte jag inte på så ni får bara en efterbild när det är klart, just nu ser man inte golvet på mitt rum för alla kassar och klädhögar, kameran ligger antagligen under där nånstans, ucshhhhhhh!
men jag tar tag i det igen imorgon efter att jag har åkt ring efter båt och innan vi åker till stugan, känns som det blev ett fullt schema helt plötsligt!
mmmmmm nu är det väl sängen som väntar, den syns förresten inte heller under allt bråte, jag får kämpa mig in genom dörren, ska bli skönt att få undan allt.
håller tummarna för skönt väder imorgon, nattttti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0