sanna och signe <3 hästpojken

om någon nu hade missat det!

haha ja men imorgon kommer min bebbe hit så ska vi väl ha kulans tillsammans som vanligt, hörde nåt om regn imorgon men det kan nog bli kul ändå. eller det blir det!
Min mobil är sönder och helt konstig så förlåt alla som jag inte svarar på sms från, jag dissar inte avsiktligt!
Dagen har varit rätt fin, py åkte hem och jag och mamma och pappa for in till säter med min telefon och för att mamma jobbar imorgon, så det blev lite sallad och så blir det en natt i säter
vi hörs väl sen mina fina,


Kommentarer
Postat av: sanna

längtar efter min bebbbbbbbe

2010-07-15 @ 22:17:53
URL: http://sannanyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0