ovärd sommar

ja inte känns det som att det kommer bli någon kanonsommar det här, men nu är det iaf varmt.
är på semester med familjen vi är på camping med våran nya husvagn hihi
vi ska dra ut och äta snart så jag ska fläta boels hår och fixa lite
pratat lite med min sanni som jag saknar massor i telen och så har jag badat massor helt underbart men nu är det mulet och kvavt snart åska kanske? vet inte jag hmmmmmmmmmmm
ja sen så har jag fått veta en del som jag är fett besviken på men så kan det va och så lite som jag hoppas på så kan det också vara.
men nu ska jag fläta och fixa tjaaaaaaaaaaaaaaaaaadå
!

mm och det är mummel och fis föralltid


Kommentarer
Postat av: jag

snygg du är

2010-07-04 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0