jag vet vem jag är när jag är hos dig

imorgon får jag hit min bebbe, glaaaaaaaaaaaaaaaaad!
ska snart laga mat och sen ska jag dra mig upp till jesper, ser ut som att det kan bli en fin kväll!
även om vädret inte är toppen men det är ju inte kallt iaf, det är det viktigaste, hatar kylan. det är det drygaste med sverige, långa kalla vintrar men inge klag jag ÄLSKAR SVERIGE.
ucsh man ska fan inse hur jävla bra vi har det här.
jaja nu ska jag packa upp lite för det blir ju faktiskt så att jag tillbringar tre dagar här i stan nu, gud vad skönt jag älskar att vara här!
och imorgon är det cruisingen, traktor och moppe och på fredag är det den stora, åh det ska bli så toppen!

allt blev uppochner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0