that he's here, means he's never lost

Idag fick jag veta en lite hemlissss :-) sånt är alltid jätteroligt:-)

jag ska försöka övertala pappa till lite grejjer också, vad allt det handlar om får ni väl se nån gång hoppas jag!
Skitbra dag i idag i alla fall, allt gick lugnt och fint, utom när vi stod och väntade på sannas buss och Douglas kom springande och skulle försöka få sin buss att stanna i en korsning, han misslyckades såklart, han stod är och vinkade och hoppade men inte fan stanna bussen. hahaha sååå sweet :-)

Sen orkade han inte vänta i 45 minuter på nästa buss så han bestämde sig för att gå hem istället, HERREGUD hur tänker den grabben ibland? Men det är det som är så roligt med honom :-)

Nu ska jag ta tag i å plugga och städa här och sen ska jag erbjuda mig att laga mat, jag ska göra AllT






Kommentarer
Postat av: KISSSSEN

ja det är ju alltid kul med hemlisarrrrrrrr signe

2010-01-21 @ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0