so just pull the trigger

Imorgon blir det film, yayyyyy  :-)
Ingen sång dock tyvärr, för erik skulle iväg någonstans.
Jaja men jag får träna hemma så jag är på topp nästa vecka!

Farmor fyller år idag, 80 år, dundergumman, STORT grattis på henne! I helgen blire dit och fira henne ordentligt, tills dess får det duga med sms, för sms är hon supppppperdukti med :-)

Idag har det väl knappast hänt så mycket, bara vart hemma och skrotet, men det är skönt det med ibland! :-)

Lägger in ett klipp från filmen Phantom of the Opera, där han tar med henne ner långt under Operan till sin gömma. Det är så vackert, om man kan föstå det, egentligen skulle jag vilja lägga in hela filmen. Den absolut bästa filmen som gjorts, och man är garanterad tårar varenda gång. Den tar rätt i hjärtat. Jag är i trans när jag ser den här filmen, och det här klippet är helt galet, LOVE IT




phantom of the opera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0