Lime och Basilika

Hej!

Nu sitter jag och lyssnar på låten "think of me", från Phantom of the opera, som det är meningen att jag ska börja jobba med tillsammans med erik på torsdag, den är supervacker, och den pressar verkligen så att man får visa vad man kan :-)
Jag och Sannipannnnisen var iväg en sväng till kupolen, och åt på donken och köpte en present till min farmor, ett doftljus som hon ska få imorgon. Jag har nyss pratat med stjärnan min också, och hon ska snart gå och baka semlor, mumsi! själv blir jag hemma och myser med familjen, och en påse med polly, mmmmmmmmmm! :-)

De är dags för fredagsmyyyyyyyyyys



Bild på mig och syster från i somras när mitt hår var brunt :-)
Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0