Kissen Fjärten å Fisen

Snart är det filmdaxxxxx

Lilla minifjärten, bubbi och Lolli kommer hit snart å sen så drar vi till lillhänkkkkkk, mmys blir det :-)
Popcornen tar jag med mig såklart, mummmmms jag och fjärtipärtiellen kommer väl att trycka i oss, vi blir så tokiga när vi är tillsammans :-)

Imorgon tror jag att det blir kupolen med Sannipannni, kanske vi får me oss Emil också, sånt vet man aldrig hur de bir! :-) Sen så blir det hem å plugga så jag är fri i helgen :-)

Love glada gubbar förresten, hur söta är dom inte? liksom, de gör allt så mycket gladare, kolla bara: :-) HUr sweet är det inte? :)

mmmh men nu är det dags för mig att fixa med maten och sen göra nåt åt rishögen som mitt hår är och käka, eller som kissen säger: KÖKA

vi hörs! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0