If you fall for me

hoppsan!

Bloggdesignen är tillfällig, slängde bara ihop den lite snabbt nu innan jag ska gå till sängs.

superfin helg har jag haft i alla fall; underbart kul med bästa grabbarna Emil och Arvid och så BästaVän såklart!
Det blev bastu och bubbelbad och snörull.
pizza och dricka och chips fick vi i oss å.
Mitt i svarta natten for vi ut och åkte spark och kikade på kossorna, megasöta!
Sanna och Emil for på som tusan och jag och Arvid körde ner i diket, hoppsanhoppsan så kan det gå!
Natten slutade med att alla somnade i utdragssoffan efter att ha tittat på pirates of the carribean och twilight mmmmmmys :-)

Korvenn har bilderna men nån gång ska dom väl komma!

natti !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0