I close my eyes and breath the air

Shalala nu har jag tränat och ducshat, asssssssskönt !
Pappa fösökte muta i mig lite choklad, men jag vill kunna vara stolt över min träning och inte sabba den på en gång med massa sött :-)
Nu sitter jag här i min nya myströja och ett par supertrosor som sannipanni gav mig i julklapp och lyssnar på lite music å chillar med min vattenflaska.
Vatten är det godaste som finnns egentligen. Jag älskar det! Egentligen skulle jag vilja ha med mig en flaska vatten överallt och sitta och dricka lite sisådär tittsomtätt när jag känner för det. Men så kan jag ju inte göra, jag skulle säkert typ glömma den på bussen eller nåt, virrpanna som jag är!
Pusssssssssssssssssen


älskade älskade vatten

älskade älskade peacegesten  

älskade älskade myströjjan


Kommentarer
Postat av: elenor

"jag skulle säkert typ glömma den på bussen eller nåt" hahaha de är något som verkligen är sant ska jag säga dig :D söt signe <3

2010-01-31 @ 20:06:16
Postat av: hanna

signe, du är jätte fin!!!! (L)

2010-02-02 @ 17:44:45
URL: http://hannakhaledian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0