Dåååååsååååå

Fin dag, med bad på gympan och mycket skrik och skratt, ellen har varit så söt hela dagen så henne har jag garvat åt milljontals gånger. Hon kan verkligen vara roligast utan att ens försöka! :-)
Sanna har också varit på topp, ja det mesta har varit på topp!

På grund av allt det hemska på haiti (stavning?) så ska våran skola nog fösöka samla in pengar och skicka dit, all hjälp behövs, hur liten den än är. Det är hemskt, på nyheterna ser man hur folk kämpar för att rädda andra som är begravda under hus och byggnader som rasat ihop. Alla är rädda för varandra, då alla har vapen och är desperata så är alla livsfarliga. Det är fruktansvärt verkligen, i sådana här stunder är jag så tacksam över att vara född i sverige, här händer inte sådana saker. Hemska saker händer här med, men det är Ingenting jämfört med andra.
Jag och Sanna ska skriva till Kungen och säga åt honom att skicka pengar till katastrofen i haiti istället för att planera alla pengar han ska lägga på Victorias bröllop :-)

På kören ringde sanna mig och babblade om en massa, jag var nog lite förvirrad, men vi ska nog få ihop nåt, hihi vi är så fyndiga :-)





Kommentarer
Postat av: Lina

Låter bra det där med att skicka brev till kungen! (Y) :)

2010-01-18 @ 21:55:37
URL: http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0