Theres not a star in heaven that we cant reach



Alla Hjärtans dag mysdagen jaaaa :-)
vaknade vid tie och fick ett gulligt sms av Arvidälskling hihi han är så fin :-) upp och ordnade lite frukost till Boel och smög in med den till henne där hon låg och sov, hihi lite snäll är jag allt!

Sen har jag pluggat hela dagen, ucsh vad jag hatar första världskriget nu! hela det fina vädret förgäves, allt jag kunde göra var att sitta och läsa det jäkla häftet om hur tyskland krigade hit och dit med alla. fytusan säger jag bara men nu ska det då vara fan om jag inte fixar provet imorgon!

Vi for iaf iväg till mormor en liten stund och fikade lite hihi :-) jag ska väl ta och fara dit någon fredag också, när jag slutar så där tidigt, 20 i 12 skööööönt :-) jag fick en supercool väska också, åååh det är mina turdagar nu känns de som!

Hela dagen har jag också kämpat med ett par skor som jag köpte för ett braaaa tag sen, men inte kunnat använda för att det låter när man går, inte det vanliga gnisslet som de flesta nya skor har, utan ett plopp...plopp...plopp för varje steg man tar! sjukt irriterande. Men nu har jag vikt ihop sulor och stoppat strumpor framma vid tårna, allt för att hindra att de kan vika sig och ploppa, haha! Och faktiskt så låter dom inte nu, så jag kanske tillochmed vågar ha dem i skolan imorgon? vi får se :-) Snygga är dom då iaf!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0