sweet dream

Ellens urgulliga inlägg nedan, åååååå bejbeeeeee vad hon är fin! en av de absolut bästa människorna på jorden. ♥

Mhhhh hur chill har vi det inte imorgon då? VI ÄR LEDIGA! ojjjjjjjjjjjjjjjjjjjj va skönttt
Sängen får ha kvar mig lite längre än vanligt imorgon alltså, mm min loverbed

Idag har de väl varit chilllllit å, sanna och jag var iväg till konsum och vaaaad kan vi ha köpt?
kanonens i alla fall, och ellen är så himla söt så jag och sannipanni satt och skrattade åt henne för att hon ser så gullig ut när hon är smått bekymrad hihi. jaja och sen så fick jag skjuts hem av arvid, bästa grabben är han mmmh!

Nu ska jag ta hand om tvätten här, så det blir klart nån gången, sen ska väll jag och boel fixa maten också så vi kan äta när mamma kommer hem :-)


Kommentarer
Postat av: SANNNIPYTTEN

BÄST DAGGGGGGGGGGGGGG; Å FYFAN !9:an FÖRALLTID HELLLLLLLLSSSSSSSST!

2010-02-18 @ 17:42:47
URL: http://sannanyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0