Replay

Blev ingen skola för mig idag, jag vet inte vad det är med mig men nå skit äre väl! jaja, imorgon är det friluftsdag men det blir hemma för mig då också. 
Sen blir det ingen sång på torsdag, erik skulle göra något men nu minns jag inte vad. Och nästa vecka blir det inte heller något, och sen är det sportlov så det blir tre veckor utan sång, ajaj :/ 

På söndag är det iallafall alla hjärtans dag, som jag verkligen älskar ! :-) Det är fint att man har en dag då man uppmärksammar all kärlek, det är den verkligen värd. En av de finaste dagarna på året. Sist gick jag upp jättetidigt och gjorde en massa frukost till familjen och tände ljus och gjorde mys, jag älskar att pyssla till det på speciella dagar :-) Vi ska nog fara iväg till lilla mormor en stund då och sen vet jag inte riktigt vad som blir men något händer väl antar jag

Nu är det tvdags för mig igen hehe, känner det som om jag kan alla fåniga program som går nu, tvn har varit min bästa vän hela dagen, speciellt som jag nu ett tag har tv inne på rummet så jag har kunnat ligga i sängen och kikat, mmmmh perfekt för lata lilla mig :-)
Fast lite dåligt samvete har jag, så mår jag bättre imorgon så får det bli ett rejält träningspass, så här kan man ju inte ligga och dra sig hela dagarna!

ha det finast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0