polen in 1 week

Och jag är lite smått nervig jaaaaa
Men det går säkert fint.
skolan var super idag. fast jag saknade såklart min lilla sannabebbe! Vi fick veta att vi lyckats samla in nästan 45 tusen till rädda barnen i haiti, bra jobbat tycker jag!
Sen så har det väl inte varit så mycket, gympan var rolig och jag har fått veta massa coola saker, men det får jag varje dag, det är förvånande hur lite man vet egentligen, det finns så mycket kvar att lära sig fast man tycker att man nästan vet allt!
Kören och sen polensnack, det verkar bli bra det hära! och fan vad jag och gina rockade när vi sjöng, hehe "plocka äpplenläggikorgenplockaäpplenläggikorgen!" vår grej :-)
nu ska jag hoppa ner i min sköna säng och sova lite

hade fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0