Come here Loverboy

Är ni glada?
här är då humöret på topp, eftersom sanna förmodligen släpar sig till skolan imorgon, hujedamej vad saknaden är stor nu!
Men kommer hon så blire toppen, härrrrrliga bananer.
polen närmar sig, och faktiskt har jag börjat bli ganska pepp, jag ska nog klara det här ändå !
Idag har det väl inte hänt så mycket, Vi kollade på en läskig dokumentär om förintelsen, jag började gråta där ett tag, det var så hemskt med alla döda kroppar och hemska berättelser, det känns helt sjukt att något sånt faktiskt kunnat hända, det borde vara helt omöjligt. Imorgon ska vi se på en film om allt det där, men jag tror att jag måste fega på den, och sitta och läsa. det låter konstigt men jag börjar må så himla dåligt av sånt där att jag inte kan sova på flera nätter sen, det är konstigt men jag tar åt mig jättemycket av filmer, om jag ser något sorgligt kan jag gråta i timmar hehe

Det har väl varit rätt skönt idag också, jag hade verkligen fastnat för den lilla scenen i dirty dancing, "how do you call your loverboy?" så jag gick runt och skrek oooooooh loooverboy till lollo och ellen hela dagen tills de tröttnade haha!
jag har letat efter ett klippa att lägga in här men alla har inbäddning inaktiverad, så om ni vill se klippet så kan ni klicka på den här länken http://www.youtube.com/watch?v=RJQU54gn480&feature=related . det pratar på franska först men tryck på ungefär mitten så börjar det braiga hihi!
Nu ska jag kika om jag kan hjälpa till med nåt här hemma,

ha de bra







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0