Like we were dancin our last dance

Imorgon är det en hel dag avsatt i skolan för att alla ska kunna jobba för att få ihop pengar till Haiti. jag ska väl gå hemma och städa och pyssla lite så får jag pengar av mamma och pappa sen, 70 spänn, det ska väl räcka :-)

Det är väldigt bra att skolan väljer att lägga tid på när det händer sådana här saker, att vi kan få en chans att hjälpa till, där ger jag tummen upp för klockarskolan (y

Sen är det ju ganska nice att va lite ledig också :-)

Pratade nyss med Arvid lite, vilket leder till att jag måste prata med pappa om lite kul till helgen, om det nånsin kan få bli av? hihi om det blir nåt får ni se vad jag menade annars inte, men nåt skojj ska vi väl kunna komma på iallafall.
Det är helt sjukt hur mycket av livet som försvinner bara man är borta en enda dag från skolan, plötsligt har man inte koll på någonting, det är lite läskigt ! Jag var ju hemma idag eftersom mitt huvud hotade att sprängas ett tag trodde jag nästan, men nu är det bra och blir nya tag! På Torsdag ska jag iallafall till skolan så jag får upp kollen igen :-)


Fearless


ni får en gammal bild på mig som jag bjuder med här ååååååå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0