jag kan inte få nog

mmm jag och  peppo bestämde oss för att fetta oss lite och gick och åt kebab innan kören idag, MUMS vad det var gott! jag är fortfarande mätt :-)
sen så va det kören, och adiemus, det börjar låta riktigt bra nu alltså, och det är så roligt! Vi kommer att ta Polen med storm. Gud vad jag längtar dit, men samtidigt är jag så nervös! Vi ska vara borta i nästan en vecka, och vi ska flyga dit, och jag har aldrig flugit förut, skräcken sliter i magen ibland när jag tänker på det, det verkar så läskigt!
Men det går nog bra, jag kommer att ha alla vänner och min mormor och min pappa med mig, så jag kommer nog kunna chilla lite iaf :-)

Nu ska jag ta och slappa och lyssna på soundtracken från the phantom of the opera, Lovvvvve den så mycket!



stördaste personerna i världen? aaah tyyyyyyyyyyyyyyyyyyp !


men kolla hur brun jag var


Kommentarer
Postat av: elenor

heta brudar asså!! ;) :D

2010-02-01 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0