I never had someone, as good for me as you

åh hur bra var inte gårdagen? Underbar är ordet. Först sanna och lite fika och en pizza och sen hem till Arvid, helt perfekt fredag.  mmm lalala I'm gonna love you more than anyone

Idag blev det en massa krångel hit och dit, jag vet inte riktigt allt, men sanna tog sig iaf inte hit, så vi fick skippa pluggdagen. Jag tränade iaf på morgonen, aj vad min rumpa gör ont nu, jag älskar när man får träningsvärk för då känner man hur duktig man har varit :-) Sen for jag med ut till norsta en snabbis, pappa och mamma ville att jag och Boel skulle med ut och gå. Och så kilade jag in en liten tur bara för att kolla efter en tröja som jag trodde skulle vara där, och så hittade jag massor med fina toppar i en byrå uppe på vinden, lyckoskriket hördes en bit jaaaaa :-) 




sommras  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0