hold on tight, wait for tomorrow, you'll be allright

Söndag, Boel är i borlänge och spelar badminton och mamma och pappa är i norsta. Och här sitter lilla jag och vet väl inte riktigt vad jag ska ta mig för. Jag städade igår så det känns lite maniskt om jag skulle göra det idag med. Träna kanske inte är en så dum ide, vi får se!
Imorgon är det skoldags igen, hihi längtar, jag och sanna och ellen har panik över att sluta nian, det är bara fyra månader kvar, och det är helt sjukt, jag är livrädd. Jag vill vara femton och gå nian föralltid, det har varit den bästa tiden.
Nu ska jag ta tag i det här, ska plocka ihop muggen som jag hade sönder imorse, herregud det finns ingen klumpigare än jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0