Hakuna Matata

Fick kila iväg till tandläkaren nu på morgonen vid nio, undersökningen känndes ju ganska värdelös, den tog typ tre minuter och sen skulle jag gå hela den kalla långa (hehe) vägen hem igen.
Sen hemma så kände jag väl att jag mådde mycket bättre än igår, dock var jag ganska matt, så jag satte mig och kikade på youtube om det fanns någon uppladdning av Tarzan där som man kunde se. Jag har nämligen aldrig sett den filmen, så det kunde ju vara kul att veta vad det egentligen är som händer, och inte bara kunna den scenen när han skriker sitt apvrål. Den var bra faktiskt, även om den var lite irriterande ibland. Den är väl gjord för något yngre personer antar jag men va fan, när sanna och jag och emil och arvid umgicks hemma hos arvid så såg vi minsann på lejonkungen!
Sen gick jag och Sanna omkring i flera dagar och sjöng "hakuna matata" hihi vi är knassssssss :-)

Imorgon ska jag i alla fall hoppa iväg till skolan, tjoho vad kul det ska bli, jag har missat så mycket skojj! :-) och sen blir det ingen sång, buhuuuuu ledsensigne

C ya!






Kommentarer
Postat av: sanna

BÄSTA KVÄLLLLEN!

2010-02-10 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0