GÄSTBLOGG

Elenor här eller stjärnan som signe kallar mig :D
vi har inställd dubbel No så sanna och signe ville dra hit (till signe) och fixa håret så då följde jag med så nu är dom och fixar håret medan jag sitter här och skriver lite åt signe :D vi ska nog snart gå tillbaka till skolan o ha lite rast där och flumma runt lite för jag tror det kommer att vara en flummdag idag.
sen blir det att jag och signe följer med sanna hem till norbo och så går vi väl till bystugan sen och grejsar lite :D

jag vill också skriva en liten hälsning till signe :D
Du är BÄST signe och den finaste personen jag känner på både utsidan och insidan och jag är så glad att jag har dig :D Älskar dig med hela mitt hjärta <3 stora blöta pussen på dig pluppi <3


/ Elenor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0