fredag

Kanondag, sanna kom till skolan och fick en fetttttttttig kram av mig!
Blev att hon hängde på mig in till blge, så när vi va påväg till bussen gick hon lite bakom och så hör man ett skrik och när jag vänder mig om så ligger hon på backen, hujedamej sanna nyhlin! ASGARV
Sen hitta vi väl det vi letade efter ganska snabbt och då blevde donken såklart, vi klagar på vårt fett men det är roligare att äta än att inte äta! så då satt vi väll där i nån timme och så kom jag på att jag hade fått en kupong på en gratis hårspray av min fina elenor, s då sprang vi väl och hämtade den, glad :-)
Efter det var jag tvungen att springa till bussen, och jag kom faktiskt i god tid för en gångs skull!
Dag med sanna, mycket garv!

När jag kom hem så kände jag genast en annan lukt, en parfym som jag känner igen på mils avstånd, Py hade kommit! så då kastade jag mig väl på henne och krama henne som tusan, hon har vart saknad! Nu stannar hon tills Måndag, härligt !


Kommentarer
Postat av: SANNNNA

BÄST BEBUUUUUUUU! ÄLSKAR DIG SÖTBEJB!

2010-03-01 @ 19:46:29
URL: http://sannanyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0