Elenor Kommer Bli Rik

Ingen sanna idag heller, ååå skolan är fel när hon inte är där, klassen är inte hel. jag saknar henne ;-(
Jaja imorgon kanske?
Sen har jag kommit på värsta grejjen, att hon och jag och emil och arvid ska åka till Gotland i sommar! haha, bara en ide än så länge, vet inte ens om det är genomförbart. men dom är fetttttt på iallafall, taha :-)
Nu borde jag väl städa lite på rummet och sen plugga spanska och matte antar jag, suck skolan gör mig så matt just nu. Men det är bara att bita ihop och köra på, snart är det sommar!
På tal om sommaren, huvva vad jag längtar, tänk att få använda alla fina klänningar och skor och alla andra tunna vackra kläder som man har, och slippa frysa hela dagarna och dra på sig mer och mer kläder för varje dag. Nej sommar ska de va! sommar och bad och sol och klänningar och sandaler, det är då man lever

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0