älska mysiga fredagskvällar

Din kropp:
Hur lång är du: 165
Vilken sko storlek har du:  36-37
Är du nöjd med din kropp: jadå
Skulle du kunna plastikoperera dig: tar emot väldans
Välj en sak du tycker är fulast på dig:fötterna, händerna 
Vilken ögonfärg har du:  Blå
Vilken hårfärg har du: blond
Har du lång överkropp:  mellan
Har du långa armar: normala? 
Har du långa naglar: biter tyvärr på dom så. men jag ska sluta!

Dina känslor, tankar och humör
:

Hur är ditt humör nu:  Super
Vad tänker du på just nu:  hur mycket jag älskar min lilla pappa
Saknar du någon just nu:  ja
Gillar du någon: mm!
Är du kär:  kanmansäga :-)
Är någon kär i dig: ja!
Älskar du någon:  ohja
Hatar du någon:  tyvärr..
Hur är du om du är hungrig: smågnällig
Hur är du om du är trött:skrattar och säger saker som jag får skämmas för senare eller är supersur
Om du sovit i tre timmar:  trött?
Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: cecilia
Du skulle egentligen velat bo: vartsomhelst, så länge det känns som hemma
Din högsta önskan är: Jag har många
Du skulle vilja ha: Jag är nöjd med det jag har :-)
Ditt rum:
Vilken färg är det i ditt rum:  rosa
Har du en tv i ditt rum: nej
Har du en dator i ditt rum:  nej
Har du en säng i ditt rum: ja
Vilken färg är ditt påslakan: snygg
Har du kläder på ditt golv:  nej
Har du tidningar på ditt golv: nej
Har du något annat på ditt golv:  en bok










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0