All I ask of you

fy på virriga mig, jag tappade bort nycklarna imorse (för typ tionde gången, suck) så där sprang jag runt tills det nästan snurrade i huvet innan jag såg att de hade ramlat ner i en låda på mitt rum, uuuuuucsh så surig jag vart!
Så jag kom försent och in i klassrummet blev jag genast uppkastad längst fram, Louise och jag skulle tydligen redovisa William Shakespeare, oj vad oförberedd jag var! Men vi klarade det fint tycker jag nog, vi sa allt det viktiga och visade allt vi tänkt :-)

Sen var väl resten av dagen ganska skoj, men sanna och ellen och lollo och hanna försvann iväg på bandyträning ett tag och under den tiden klarade jag att jobba ganska mycket! Sen när sanna kom till musiken så gick det inte längre, jag bara garvade åt allt igen. haha vi är bra för varandra men inte för varandras betyg...
Gunnar hade godisnappar också, så jag och sanna tjatade som tusan tills vi fick två st var, hihi vi är så gulliga :-)
Jag och Ellen satt och myste lite på en bänk och Oliver var busig och nyptes och så höll dom fast Charlie och kittlade honom, haha jag älskar våran klass, vi är så störda! :-)

Imorgon blir det bystuga förmodligen, wiihoooooo vad skojj! :-)




 
arvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvidarvid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0