a heart dont forget something like that

Kanonmysig dag igår hos min arvid ! 
Vi va ute i ladgården och pyssla om kosserna och jag älskar kalvarna, de är så söta när de kommer och slickar en på händerna hihi. Vi plogade och JAG KÖRDE TRAKTOR! fett kkkoolt
sen hade arvids farmor lagat supergod mat, potatisgratäng och lax, hon är så gullig :-) och hans farfar är lika söt han, han skrattar nästan hela tiden, så söt ! :-)
sen gick vi ner och duscha, hihi mysigt och grymt skönt att få bort lagårdslukten! Och sen bidde de väl lite filmmys, vi såg kalle blomqvist haha, " nu är det sommar nu är det sol, momörordodarorenon " så smarta ungar :-)
Fast jag var så super trött så när vi slog på nästa film så tog det inte lång tid tills vi slog av den och släckte istället, jag garvade ändå bara åt filmen och orkade inte koncentrera mig. Så vi skulle sova istället, och jag somnade med hans armar runt mig, den bästa känslan i världen

sen vid elva nästa dag kom pappa och hämtade mig, och sen så köpte han godis till mig, i en sån där rolig burk från willys, dom är fina! :-) han var på ett sånt snällhumör, och jag blev supppergla såklart, ÄLSKLINGSPAPPA :-)

Nu ska vi kika på en film som han har köpt, Allt Flyter, så jag hoppas på att den är rolig !

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0