underbar fredag

Midnattstravet var helt sjukt, jag hade en av de roligaste kvällarna i mitt liv, helt klart.
sanna och allihopa åkte karusell och jag och anna stod och tittade, haha vad vi garvade när sanna skrek borlänge tio gånger minst medans hon åkte runt, det lät helt sjukt.
haha helt underbart, också att man träffade killen med hjärtat av guld, Ted, så härlig grabb!
plus att jag träffade många som det har vart ett tag sen, åå det var helt sjukt roligt, vill tillbaka!
filmade massor och tog foton, men sen var det så att jag inte riktigt är van vid min mobil så jag råkade ta bort alltihop, suuuuuuurt. fast ett foto på ted fanns kvar iaf.
guldkillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0