MAX 2 ÅR!

sitter hemma hos min bästa vän i hela vida världen och pratar lite smått, vi ska snart äta tårta och fira hennes lillebror maximilian somm fyller 2 hela år idag. vad grabben blir stor fort man blir mörkrädd!
men ett stort grattis till lillplutten, han kom nyss och sa att han åt jordgubbar och att vi ska äta tårta sen, naaaaaaaaaw!
signe stortrivs hos familjen nyhlin helt klart.
sen ska jag väl hem till min pappa, det blir bara han och jag hemma ikväll, eftersom mamma jobbar och boel ska sova hos sofia.
hoppas vi kan ta en promenad tillsammans, och så kanske se den där filmen på 6an som jag inte minns vad den heter :-)
imorgon ska vi in till kupolen sani och jag, eftersom ellen ju fyller år på söndag... :-)


aldrig ska jag sluta älska dig


Kommentarer
Postat av: emma nord - foto & vardag

sv: han har ju sina stunder han med.. :)

2010-08-06 @ 18:13:02
URL: http://emmanord.blogg.se/
Postat av: Sandra<3

Söta ni är :)

2010-08-06 @ 18:13:32
URL: http://saandrabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0