love the way you lie

hahahaha hade jättetrevlig kväll igår, åkte med jesper och hans mamma till falun där jesper skulle träna hockey.
medans han bytte om och sånt så åkte jag med inger till lägenheten och vi satte upp en lampa och pysslade lite och så åkte hon runt och visade mig lite, jättefint och vilken rolig människa hon är, helt underbar.
sen satt vi och kikade på när jesper tränade, finfint .
nu ska jag städa lite, gå ner och köpa en vitamindricka och sen kommer pappa och hämtar mig så åker vi ut i skogen - inget internet, ingen bloggning. 
hoppas jag hinner träffa min bästa sanipani längtar efter henne nå sjukt nu! 
 


Kommentarer
Postat av: sanna

KAN DU GE DIG PÅ ATT DU HINNER BÄSTAVÄN

2010-08-03 @ 14:21:41
URL: http://sannanyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0