dance like its the last night of your life

sitter och väntar på att sanna ska vakna, hihi hon sover så sött inne på mitt rum :-)

igår, jag vet inte vart jag ska börja. träffade galnaste petra runvik och då kände man ju lyckan jag tycker så mycket om henne. lyssnade på björn rosenström och dansade loss. kom nån äcklig kille som sa att jag var skit snygg han fick väl en kram å då vela han ha en puss, aldrig i livet jag och anna sprang därifrån. ted var glad som vanligt, gullig grabb. jag dansa med nån som jag inte vet vem det var men aaaaa sanna putta dit mig så vad gör man, bara att finna sig och ha kul. men vi hade ju alltid ted som beskyddade oss. Pontus krama mig och snurra så vi nästan ramlade, julia jobbade, och ja, så träffade vi ju STRINGJIM också och ellen blev smekt på rumpan hahhaha.
träffade folk från solvarbo som jag inte har träffat på vääääääldigt länge och fick mig en lite snurrig pratstund med dom. sen fick jag smaka på davids hamburgare, och anna med. det va inte gott.
nu ska jag kika till sanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0