Yes powerdrops

Fredagkvällen var grymmmmm!
innebandturnering med alla de bästa fårn skolan, herregud vilket röj. Yes power drops var det bästa laget hehe, vi kom 5a men vi vann pris för mes färgglada iaf! jag satt på bänken och fotade och hejjade hela kvällen, min hals gör fortfarande ont. efter turneringen bar det iväg hem till min älskling där sanna och jag satt och väntade på trappen och diskuterade och frös tills de kom i sina epor och emil tog med sig min bebbe hem till sig och jag sov kvar hos arvid. sen var det väl en utställning där nästa dag med en gullig tipspromenad och massa varmkorv, arvid åt typ fem stycken? hihi :)
sen skjutsa han mig väll till grillen där jag åkte med bussen hem och sen satt jag på soffan hela dagen fram till tio när jag gick och la mig i sängen istället, sjukt trött.
men det har varit en grym helg iaf, och alla älskar elenor sahlström moen, världens bästa coach(staving?)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0