The sun will always shine

Thats how you make me feel
Ja gud vilken fin dag vi har haft idag! solen har varit helt underbart varm och man har bara njutit hela dagen hemskt vad jag har längtat efter detta!
Igår hade jag en jättefin födelsedag, föst kom de ett telfonsamtal vid åtta när jag låg och sov från min storasyster som jag älskar trots den hemska gärningen! hon ville skrika grattis i mitt nyvakna öra, och hjälp, det gjorde hon verkligen. haha!
sen kom de in två knottar och sjöng för mig, pappa och Boel för mamma var borta på kurs över hela helgen. jag fick jättefina paket och så, så sjukt hur mycket jag älskar min lilla familj.
sen for de iväg till norsta och jag gick ut och satte mig i solskenet och diskuterade med våra grannar, hehe. Sen så kikade arvid förbi och hade köpt blommor och choklad, sööööööööööten min va jag ällllllskar honom:-) så vi myste väl lite och sen gick vi ut en bit, tog en tur i hans epa och när vi kom tillbaka så var lilla mammiplutt hemma, och då fick jag en till present, ett par jättefina örhängen, så då blev jag glad och pussa på henne medans arvid bara stod och flina.
sen drog han väl och så satta jag och mamma oss och tränade matte, ucsh! men det behövdes väl, np på fredag hehe :)

idag har det väl iaf vart chill jag och sanna var med om lite äventyr och jag fick en spargris i present av elenor, hihi hon är den sötaste, gud vad jag älskar henne, min underbara lilla tjej! en spargris kan verkligen behövas i mitt fall. inte för att jag kan hålla i pengarna bättre för det men det ger mig lite motivation!
idag till exempel, hehe, så köpte jag ett par solglajjer, inte de allra snyggaste kanske men de var billiga och de duger, jag ser ändå ut som en apa i alla solglasögon jag vill bara ha nåt att gömma mig bakom när jag är extra trött :)
nu lär jag städa på mitt rum, det är så mycket kläder här att man bara får upp dörren 20 cm sen får man klämma sig igenom, så det är hög tid att ta tag i!

ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0