Sannas stjärt är fin

ja nu ska jag länka min kära bästaväns blogg här för den är verkligen nåt extra och jag är så desperat på den att jag går in hundra gånger per dag för att se vad tusan hon ha för sig. hon borde ha sjukt många sidvisningar. här har ni länken: SANNA NYHLIN I MITT HJÄRTA
Nu har jag iaf lagat maten och den verkade vara uppskattad så jag är nöjd hihi :) sitter nu och försöker hitta windows moviemaker som jag vet att jag borde ha här nånstans på datorn? Jaja jag tänkte iaf försöka ordna lite med filmer från igår och slänga upp lite bilder :-)
pusssssss
HÄR HAR NI SANNA NYHLIN MIN EGEN BÄSTISSTJÄRTIS

iloveyou


Kommentarer
Postat av: SANNNIPANNI NYHLIN

DU ÄR MIN BÄSTISFISSSSSÄ FORLIFE! du är för go jänta

2010-04-05 @ 16:28:29
URL: http://sannanyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0